MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal Bugün Ögrenciler Karne Aliyor

Bugün Ögrenciler Karne Aliyor.15 tatile girme sevinci küçük yürekleri sevince boguyor.kimileri tatilde bol bol oynamayi planlarken kimileride arkadaslarini özleyecegini düsünüyor.benim oglumda bu sevinci yasayan küçük yüreklerden.ögretmeninden karnesini alirken çok heyecanliydi.hem ögretmeninden ve arkadaslarindanayrilmayi istemiyordu ,hemde tatil oldugu için çok sevinçliydi.Ana okulu Karnesinde arti ve eksiler vardi. eksiler daha çok kendini ifade etme ve anlatma yetenegi üzerinde .evet dogal olarak çekingen bir kisiligi oldugu için sanirim.bu günde anne ve babalar çocuklarinin karnesi üzerinde duruyor.üzerinde dururkende notlari üzerinde elestirel konusmalar yapabiliyorlar.okul karnelerini elestirirken dikkatli olmamiz gerektigini söylemek isteyorum.mümkün oldugunca bu küçük yürekleri kirmadan konusmalarimizi ayarlamamiz gerekiyor diye düsünüyorum.hepimiz ögrencilik yaptik.kirik notlarimiz oldugunda okul ev arasinda yasadigimiz ruh halimizi hatirliyorum.onun için onlari tesvik edici düsüncelerle konusmamiz gerekir diye düsünüyorum.ögretmenimiz Tugba hanima ve tüm ögrencilerimize iyi sömestir tatilleri diliyorum.sevgi ile kalin.
Bugün Ögrenciler Karne Aliyor Bugün Ögrenciler Karne AliyorBugün Ögrenciler Karne Aliyorhavlu kenari dantelleriBugün Ögrenciler Karne Aliyor



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri