MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal oya oya

papatya motifli çok güzel bir oya modelleri degilmi.mekik oya örnekleri olarakda adlandirilabilir tabiki.oya örnegine baktigimiz zaman papatyalari andiran görüntüsü çok güzel yaaa.bazilari için örgü örmek bir hobi.geçenlerde Beyhan arkadasimin yanindaydim.kisa bir süre içinde yaptigi oyalar'i gösterdi okadar fazla ki anlatamam.peki satiyormusun diye sordum hayir dedi.sadece stresini atmak ve ugras edinmek için yaptigini söyledi.oya islerken kafam okadar dinginlesiyor ki anlatamam dedi ve huzur duluyormus.gerçektende bu ugras insana psikolojik olarak çok iyi geliyor.bunu bende biliyorum çünkü ayni amaçlarla bende çok islerim.sizlerede önemle tavsiye ederim.Beyhan arkadasima çok çok tesekkürlerimi iletiyorum.ellerine saglik diyorum.ondan edindigim modelleriri sizlerle peyder peyi paylasaçagimi bildirirken saygi ve sevgilerimi sunuyorum dostlarim.saglik ve sevgiyle kaliniz.
oya oyaoya oyahavlu kenari dantellerioya oya



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri